BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 307

En aquesta edició del butlletí, Mn. Toni ens ajuda a reflexionar, a partir de la imatge de Jesús com a Bon Pastor, sobre a qui seguim, en qui posem la nostra confiança, on busquem la felicitat i ens convida a discernir cristianament per descobrir-lo com el camí, la veritat i la vida i, per tant, a seguir la seva veu.

També hi trobarem notícies breus sobre el manifestat que la Pastoral Obrera ha publicat en el dia 1 de maig, dia dels treballadors i treballadores (podeu llegir el manifest en la secció d’actualitat de la web); sobre el dia de la Pasqua del Malalt, en què l’equip de Pastoral de la Salut ha preparat una trobada i una eucaristia amb un to d’afecte i agraïment pels més grans de la comunitat; la 3a pregària a l’estil de Taizé que s’organitza conjuntament amb altres grups i que serà el 7 de maig en una parròquia de Sants; i l’horari de la sortida a Manresa, amb la que hem superat les previsions, en motiu dels 500 anys de l’estada de St. Ignasi de Loiola a la ciutat.

Finalment, com sempre, hi tenim l’agenda dels pròxims 15 dies.