Catequesi i Sagraments

Catequesi de Comunió

Preparació per a la 1a. Comunió durant dos cursos escolars, habitualment 3r i 4t de primària.

Una tarda entresetmana de 17.30 a 18.45h i missa familiar el dissabte a les 19.30h.

Catequesi de Postcomunió

Continuació de la catequesi o preparació per a la comunió per a nens i nenes més grans.

Dissabtes matí o tarda, quinzenalment

Grups de fe per Adolescents i Joves

Grups on joves i adolescents poden compartir, amb nois i noies de la seva edat, la seva fe en grup i formar-se. Si hi tenen interès es poden preparar per a la Confirmació.

Dissabtes d’11 a 12.30 h, quinzenalment

Preparació per al Matrimoni

Tres sessions, en vespres entre setmana, de 21 a 22 h (dilluns o dimarts o dijous) o en dissabte de 17 a 18 h.

Per a més informació podeu passar pel despatx parroquial.

Desitgeu més informació?

catequesisantandreu@gmail.com

Preparació per al Baptisme

Trobades amb els pares i mares d’infants menors de 5 anys per preparar la celebració del Baptisme. Una primera trobada amb el mossèn (dia i hora a convenir amb ell) i una segona trobada en grup amb un matrimoni acollidor i el mossèn, aquesta el diumenge abans del baptisme de 10.30 a 12 h.

Cal passar pel despatx parroquial per apuntar-se.

Si es tracta d’infants en edat escolar, joves o adults, passar pel despatx per a concretar l’itinerari més adient en cada cas.

El baptisme és el primer dissabte de mes.