EL SAGRAMENT DE LA CONFIRMACIÓ

Divendres passat vam celebrar les confirmacions de la Comunitat Pastoral de Sant Andreu a la parròquia de Sant Pacià. Hi havia adolescents, joves i adults de les parròquies de  Bon Pastor, Sant Andreu, Crist Rei i Sant Pacià. En total eren 47 persones que volien rebre el sagrament de la confirmació i que s’havien preparat per fer-ho, cadascú a la seva parròquia.

Va ser un goig poder ser-hi present i acompanyar els vuit joves i dos adults que ho feien de la nostra parròquia. Va ser una celebració viscuda, intensa i carregada de sentit en la que els confirmands van tenir molt protagonisme i van poder tenir una interacció amb el bisbe molt propera. Després de 3 anys acompanyant a aquests joves en el grup va ser molt gratificant veure la il·lusió i la importància que li donaven a aquell moment i l’energia que els va donar la celebració.

També vaig agrair molt veure el fruit  de tot l’esforç per coordinar-nos entre les 4 parròquies, un repte que vam assolir i que ens va permetre fer un pas més per construir la Comunitat Pastoral de Sant Andreu.

Per últim agrair a totes les persones que ho van fer possible, els músics, mossens, a la comunitat de Sant Pacià que ens va acollir i a totes les persones que van posar el seu granet de sorra i es van fer presents a la celebració.

Ara, deixem que l’Esperit bufi fort!

Lourdes Bel, catequista.

EN DONEM GRÀCIES!

Senyor Jesús, gràcies pel moment que vam viure ahir tots els que ens hem confirmat.

Va ser un moment de celebració en comunitat en el que vam rebre la força de l’Esperit i vam pronunciar el nostre rotund a seguir-te-

Ens comprometem a continuar creixent en la nostra fe, compartint l’amor de Déu amb els altres.

Ajuda’ns a ser com la sal que doni sabor a la vida.

Ajuda’ns a ser llum que porti a Déu.

Que aquest sagrament de confirmació ens aporti forces per afrontar els reptes que estan per venir i ens impulsin a viure una vida d’ amor cap als altres.

Carlos Espejo  i  Juan Manuel Pozo, confirmands

La celebración de la confirmación me ha parecido increíble, ya que hemos podido compartir con muchas parroquias, conocer a personas y sobretodo que hemos recibido la compañía de nuestras familias.

Ana Paula Meléndez, confirmand

Amb la confirmació, tots els que l’hem feta, hem donat un pas molt important en les nostres vides i en el camí de Déu. Tots els implicats vam viure una gran experiència que serà un moment per a recordar.

Eloi Gorriana, confirmand

El baptisme és un sagrament fonamental, és la porta a la resta dels sagraments i ens fa fills de Déu, i el 10 de Maig vaig poder assistir orgullós com el meu fill acceptava continuar essent cristià a través de la Confirmació, i aquest cop en boca seva i no en la dels seus padrins quan era petit, però encara va ser més gran la felicitat al poder compartir amb altres parròquies aquest moment i veure que havia gent de diverses edats, però també molta gent jove, que dóna esperança en que el missatge de Déu continuarà viu molt de temps.

Esteve Gorriana, pare i padrí

TESTIMONIS VIUS

Sembradors de la Paraula L ́Espluga de Francolí. Poblet. Trobada d ́estiu del 28 al 30 de juny 2024. TESTIMONIS VIUS El cap de setmana