2a Trobada de la Xarxa d’Ecoparròquies al Prat de Llobregat

Dissabte 6 d’abril va tenir lloc la 2ª Trobada de la Xarxa d’Ecoparròquies de Catalunya, convocada per l’entitat cristiana Justícia i Pau. La parròquia acollidora va ser en aquesta ocasió la de Sant Pere i Sant Pau del Prat de Llobregat. La nostra parròquia de Sant Andreu hi va ser també present.

En una primera part el jesuïta Joan Carrera va fer una xerrada titulada “Créixer d’una altra manera”, en la qual va formular diverses propostes per a un desenvolupament més sostenible del nostre planeta, i què poden aportar en aquest sentit les diferents religions i el cristianisme en concret.  Una frase final ho resumia tot:  cal sempre mantenir lligades i en sintonia l’economia i l’ecologia.

En una segona part,  les diverses parròquies participants vam poder compartir experiències del que ja estem fent en la línia del treball i la sensibilització en la pràctica de l’exercici d’una ecologia integral, en la línia de la proposta que va fer el Papa Francesc en la seva encíclica “Laudato Si’”, que és la que ens marca el full de ruta.