Una celebració Pasqual ben dolça!

El dissabte 6 d’abril algunes de les cuines de la nostra comunitat parroquial desprenien olors ben dolços. Es preparaven per aportar les seves mones de Pasqua a la missa familiar de la tarda.

Vam començar, com cada dissabte la nostra celebració en la que especialment els infants en són protagonistes. Es van repartir lectures,  pregàries, ofrenes i els assaigs dels cants animaven les fantàstiques mones que anaven arribant.

A cada mona no li faltava un detall que la fes ben especial. S’hi notava l’amor i dedicació amb les que s’havien realitzat a casa…i la presentació ben pròpia d’un xef de renom!

En finalitzar l’Eucaristia, les mones ja estaven exposades a les taules a punt per admirar i ser tastades. Va ser tot un èxit!

El missatge de l’Evangeli que ens reunia en aquesta Eucaristia, en la que Jesús diu a Tomàs: “Feliços els que sense haver-me vist han cregut” es feia patent en aquell moment de celebració de  fe compartida.

Es va convertir en un moment de celebració en Comunitat de la Vida, la Llum venç a la foscor! Jesús ha ressuscitat i es queda per sempre entre nosaltres!

VISCA LA VIDA, VISCA LA PASQUA!

Marisa Martínez