Missa Familiar KT+ de novembre

Aquest dissabte 4 de novembre hem celebrat la primera missa familiar KT+ del curs amb la participació activa dels grups de KTquesi i KTclub, amb l’acompanyament de les famílies, quin goig que feia l’església.

Els infants de la KTquesi ens han representat l’Evangeli d’aquesta setmana, Mt 23, 1-12, ells han pogut viure la missa des de primera fila, on hem posat unes catifes per poder estar més còmodes i fer més comunitat.

Després de la representació i l’homilia de mossèn Toni, ens ha quedat clar a grans i petits que per formar part dels amics de Jesús cal ser servidor i posar-se al servei dels altres, així com no ser ostentosos i presumits, sinó senzills com els infants.

El moment de resar el Parenostre amb tots els infants i joves al voltant de la taula quin goig, que bonic!!, el moment de donar-nos la Pau ha sigut un moment especial on s’ha percebut l’amor del Pare.Els grups de KTclub, són 3 grups i es troben en diferents horaris, han preparat les pregàries, les ofrenes i l’acció de gràcies un bonic ball donant gràcies pels béns que dona la Terra gràcies a l’amor del nostre Pare.

Tot aquest caliu acompanyat pel grup de músics, que donen un to més festiu a la celebració, sense ells això tampoc no seria el mateix, com diu Jesús tots som necessaris a la seva Taula per fer un món millor, cadascú aporta el seu granet de sorra, el seu do, per fer una comunitat on flueixi la germanor.Desitgem continuar trobant-nos tots a les misses familiars i així compartir l’Amor del Pare.

Maite Carretero (equip de catequistes)

Dansa africana d’acció de gràcies