BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 314

En aquest número del butlletí, la Teresa Baqueró ens explica com anem avançant cap a la Comunitat Pastoral, quins són els passos que s’estan fent i com esperem que aquest procés ens ajudi a viure amb més germanor.

Hi tenim, també, unes informacions molt interessants de l’equip d’economia i obres, sobre el Pla Director, la Capella dels Segadors, la història de la Parròquia i les darreres intervencions.

I, a més, l’anunci de la jornada del Domund que ens recorda que tots som missioners i ens hem de posar en el camí de l’evangelització; la publicació del número de loteria del que ja podeu adquirir participacions; la presentació de Mn. José Fernando Baguera que col·laborarà amb les parròquies del nostre arxiprestat; l’inici de les misses a la Casa Asil cada primer diumenge de mes; i, com cada vegada, l’agenda dels pròxims dies.