BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 313

En aquesta edició del butlletí parroquial, Mn. Toni fa una reflexió sobre el lema del curs que ens proposa el consell pastoral: “Que flueixi la germanor” i tots els aspectes que pretén abastar aquest lema.

Hi trobarem un comentari del Josep Ferrer sobre la Jornada Mundial del Migrant i el Refugiat i la celebració diocesana d’aquesta jornada que es va fer en 3 parròquies de la nostra Comunitat Pastoral i un escrit sobre l’inici de la catequesi i la motivació dels infants, les famílies i l’equip de catequistes.

També hi ha la invitació al Cine-Fòrum sobre “La Carta”, documental basat en l’encíclica Laudato Si’ del Papa Francesc i l’anunci de l’inici del curs del Tramat de Vida, grup dirigit a les persones grans i obert a tots aquells que vulguin compartir i fer amics, a més de les activitats que preparen les voluntàries. I finalment, l’agenda dels pròxims dies que ja comença a estar ben farcida d’activitats!