Trobada Jove d’estiu

Aquest dissabte, 1 de juliol, alguns membres del KTclub de la nostra Parròquia de Sant Andreu hem anat a fer una petita convivència amb altres joves de l’Església Major de Santa Coloma de Gramenet, dins de les propostes d’activitats que fa l’Acció Catòlica General de Barcelona.
A l’arribar al poble de la Torre de Claramunt, vam fer una petita caminada pel bosc fins arribar a un parc, on vam tenir temps per parlar una mica entre tots. Després vam tornar cap a una petita casa on estàvem allotjats i ens vam preparar per anar a la piscina. Ens ho vam passar molt bé, l’aigua no estava molt freda, l’ambient era molt bonic… també vam poder jugar a l’aigua… i a fora vam fer un petit joc de cartes. Més tard vam dinar i en acabar vam poder fer una petita volta pel poble de la Torre de Claramunt. Era un lloc tranquil i preciós. Cap al vespre, vam anar a una petita església on vam fer una gimcana espiritual i un bonic rosari. A l’acabar ens vam acomiadar amb ganes de tornar-nos a veure. En definitiva, ens ho hem passat super bé i l’any que ve volem tornar-hi!!!! Us animem als altres joves!!!

Juan Manuel Pozo  (grup KT Club)