AVALUACIÓ DE CURS DE LES ACTIVITATS SOCIALS DE CÀRITAS A LA NOSTRA PARRÒQUIA

Dimarts dia 27 de juny se celebrà a la nostra parròquia una reunió de les voluntàries i voluntaris de Càritas per avaluar el present curs recentment finalitzat, amb la presència del rector Toni Roman i treballadores socials de Càritas de diferents àmbits.

L’equip de voluntaris/es d’Acollida (ofereixen servei cada dimecres de 10,00 a 12.00 hores per a persones/famílies en situació de vulnerabilitat), i  l’equip de voluntàries del Tramat de Vida (ofereixen servei cada dilluns de 16,30 a 18.30 hores per a persones grans que se senten soles, que necessiten afecte i atenció, que necessiten seguretat en ells/elles mateixes), han manifestat la seva satisfacció pels èxits aconseguits, i han presentat idees per al curs vinent que aniran madurant al llarg de les vacances d’estiu per tal  d’implementar-les a partir d’octubre.

Felicitacions a aquests equips que treballen amb un entusiasme encomiable!!

Joan Parejo, voluntari de Càritas parroquial de Sant Andreu de Palomar.