BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 310

En aquesta edició del butlletí, Mn. Toni, fa una reflexió sobre la Festa de Corpus i com, participar de la Cos i la Sang de Crist ens mou a donar vida als altres, a entregar la vida per amor, a transformar el nostre entorn. Per això el dia de Corpus es celebra també el dia de la Caritat i la col·lecta va destinada a Càritas, aquest any sota el lema “Tu hi tens molt a veure. Som oportunitat. Som esperança”.

També hi podem trobar un recull del què s’ha fet a la catequesi, al cateclub i al grup de joves durant aquest curs. L’equip de catequistes, ens demana que tots fem difusió dels dies d’inscripció per al curs 23-24, que seran el dimecres 14 i el dijous 15 de juny a partir de les 17.30 h.

I com sempre hi ha l’agenda dels pròxims dies, de la que cal destacar l’Assemblea de la Comunitat Pastoral de Sant Andreu i la celebració de la Festa de l’Immaculat Cor de Maria. A més de la bona notícia que ben aviat ja tindrem el rector vivint a la rectoria!