La UESA (Unió Esportiva Sant Andreu) omple de groc la parròquia

Des de diumenge al vespre, Sant Andreu s’ha omplert de festa i celebració per la victòria del UESA a l’Helmántico (Salamanca). Va ser un partit llarg i difícil, a causa de la calamarsa, pluja i situacions adverses al camp. Però l’equip andreuenc, juntament amb gran part de l’afició que els va acompanyar fins allà, va guanyar la tornada de la final del Play-off d’ascens per 1-2!

El dilluns 4, va ser el moment de celebrar-ho amb tot el poble i no es van oblidar de passar per la nostra Parròquia, com ja és tradició. Van venir acompanyats de tota l’afició per fer una ofrena floral i agrair la victòria i l’ascens a segona RFEF, al patró del nostre poble, Sant Andreu. Dins de la parròquia es va viure un moment emotiu, el president de la UESA, Manuel Camino, va fer un discurs, el rector, Mn. Toni Roman, en nom de la comunitat parroquial, també els va felicitar i vam cantar tots junts el Virolai.

En sortir a plaça Orfila, les campanes van replicar i els càntics i traques van omplir la celebració i festa, fins que l’equip va arribar al balcó de Districte per dirigir-se ja a Sant Andreu i culminar l’acte de celebració de la victòria.

La més bona enhorabona de part de la parròquia, per moltes victòries més i sempre un plaer acollir-vos, la Parròquia també és casa vostra!

Dale UESA!

Georgina Cascante