Un altre curs que acaba!

Hem acabat un altre curs de catequesi, 15 nois i noies han fet la primera comunió, han fet un pas endavant en la seva amistat amb Jesús, ara estan més íntimament units a Ell.

Durant els dos anys de catequesi, hem intentat que coneguessin més Jesús, i a través seu, com Ell mateix diu, coneguessin el Pare. Els hem mostrat també l’Església com a Poble de Déu, com a comunitat, com a família dels amics de Jesús. I hem volgut que tot això ho experimentessin, participant de la missa familiar de cada dissabte animades incondicionalment pel fantàstic grup de músics, i especialment en les misses KT+ (mensual) que han estat novetat d’aquest any; en la missa de festa major, missa de la comunitat i del poble; preparant un detall pels “grans” de la comunitat en el dia de la Pasqua del malalt i la gent gran. Hem participat en campanyes com “Sembradors d’estrelles” de la delegació diocesana de Missions, la Llum de Betlem, la col·lecta de Mans Unides, cosa que ens ajuda a prendre consciència d’altres realitats i situacions que viuen, justament els preferits de Jesús, els més desafavorits. En les sessions de catequesi, hem buscat la reflexió i el diàleg, la participació de tots i el compromís de cada setmana.

Per als grups dels més grans, adolescents i joves que en el KTclub continuen compartint la fe i creixent com a persones i creients, que han estat treballant, reflexionant, pregant, a partir de l’Evangeli, hem organitzat el curs de guitarra perquè puguin ser més els que animen les misses familiars i altres moments de la comunitat, han participat de les pregàries estil Taizé, de l’Eucaristia de Pasqua (els més grans), han fet diferents voluntariats, han conegut de primera mà el projecte a Etiòpia animat per l’Iñaqui Alegria. També han compartit experiències i celebracions amb altres grups, d’altres parròquies i moviments.

En definitiva, hi ha moltes maneres de fer el camí de la fe, de viure l’amor als altres reforçat per l’Esperit d’Amor del Pare i el Fill, adequades a diferents edats, i l’equip de catequistes estem molt contents d’acompanyar-los en aquest camí, que també ens ajuda a nosaltres a créixer i aprenem molt de tots els infants, adolescents i joves.

Per això, us animem a continuar avançant junts i amb tota la comunitat parroquial. Veniu a les inscripcions al KTclub els dies 14 i 15 de juny a les 17.30 i fins a les 19 h, animeu també els vostres amics. I si coneixeu infants que volen fer la Comunió, els mateixos dies també poden inscriure’s a la KTquesi.

Us deixem amb un recull de fotos del que ha estat aquest curs.

Equip de catequistes

Missa inici de curs
Entrega del Nou Testament
Missa familiar KT+