PASQUA A LES ESCOLES:  CELEBREM LA VIDA!

El passat divendres 14 d’abril a les 9.30 h, l’església de Sant Andreu de Palomar es va omplir per celebrar la festa de la Vida, la festa de la Pasqua! Van ser els alumnes de cinquè de primària de les diferents escoles concertades del barri els grans protagonistes, juntament amb els seus tutors i acompanyants.

Cada alumne, va treballar a l’escola “Què representa per a mi la vida?”  ho van posar en comú a la classe i es va consensuar una resposta representativa que es va aportar a la celebració. El símbol de les diferents  espelmes de color amb el missatge corresponent van ambientar tota la celebració.

Va ser un moment especial, ple de sentit, d’alegria, de goig en veure tants nens i nenes celebrant que Jesús està per sempre amb nosaltres!

Quan va acabar la celebració, vam anar a la plaça de Can Fabra i tots els nois i noies es van agrupar segons el color de la fotocòpia amb l’espelma. Vam gaudir d’un esmorzar junts.

Visca la gran festa de la Vida i l’Esperança; Crist ha ressuscitat i es queda per sempre amb nosaltres. Ho celebrem plegats!

Marisa Martínez