DIADA DE LA CATEQUESI

Avui hem celebrat, a Sant Pacià, la Diada Arxiprestal de la Catequesi, una ocasió única per passar una tarda d’espectacle i berenar amb les famílies de la catequesi de les 6 parròquies.

Hem gaudit de la Companyia Bufanúvols, en Pau i la Carmina, que amb molta música de sons diferents i cançons, ens han explicat un conte sobre els desitjos.

Els protagonistes, tres amics, en Salomó, en Moisès i l’Ester, tenien grans desitjos, però en una nit màgica del seu poble perden l’oportunitat de formular-los, però, en canvi, coneixen al Guardià de la Nit, que els explica que per aconseguir els somnis, més que la màgia, cal treballar-los, esforçar-se, estudiar… i els diu que els grans miracles i els tresors meravellosos esperen a aquells que obren el cor i escolten el que els diu Déu.

En Pau i la Carmina, també ens han explicat quin és el millor GPS per la vida, el de les tres paraules màgiques: Gràcies, Perdó i Sisplau.

Després de l’espectacle hem berenat tot compartint una estona més.

Teresa Baqueró