BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 303

La reflexió de Mn. Toni que obre aquest número del butlletí, fa referència a l’evangeli d’aquest diumenge, el de la Transfiguració i ens explica com el Papa Francesc, ha agafat aquest mateix passatge per explicar, en el missatge per a la Quaresma 2023, la transformació que ha de viure l’Església i com tot el procés sinodal ens ha d’ajudar a fer-ho, per això cal escoltar la veu de l’Esperit.

Per part de l’Equip d’Economia, d’una banda, tenim el resultat econòmic de la Campanya de Mans Unides, col·lecta de la qual estem molt agraïts, tan pel que fa al testimoni de l’Iñaki, com per la tasca d’aquesta ONG, com per la generosa aportació de la nostra comunitat. I, d’altra banda, l’anunci que aviat començaran les tasques de millora de l’enllumenat de l’església, i per tant caldrà que entre tots ajudem econòmicament a aquesta millora necessària.

Junt amb l’agenda dels pròxims dies, tenim la justificació de la xerrada-col·loqui que organitza la Pastoral Penitenciària junt amb l’ACAT (Acció dels Cristians contra la Tortura) pel divendres 10 de març, la invitació a participar en la pregària estil Taizé que se celebrarà a la parròquia el diumenge 12 a la tarda i la continuació de la formació I tu què creus?, amb el Xavier Morlans, que ens ajudarà a viure la trobada personal amb Jesús i anunciar la fe.