CAMINEM JUNTS CAP A LA PASQUA

Aquest és el lema arxiprestal, o de la Comunitat Pastoral, com l’anomenem ara, per la Quaresma d’aquest any 2023.

Un lema que ens mostra que ens cal avançar, recórrer un camí, un itinerari de conversió, que ens durà fins a la Pasqua, fins a la Creu i la Resurrecció, fins a la Vida. Un camí, que, tot i que l’hem de fer personalment, també ens ajudarà fer-lo junts, perquè els companys de camí sempre ens ajuden, a no defallir, a vèncer les dificultats. Sense oblidar que, Ell sempre ens hi acompanya.

Diumenge a diumenge, anirem recorrent aquest camí; en cada evangeli passarem per llocs diferents (desert, Tabor, Samaria, Jerusalem i Betània) i ens anirem preparant per viure plenament la Pasqua. Els dissabtes, amb els infants de catequesi, ho expressarem com a mapa del tresor (dibuixat per en Fano), on la Creu marca aquest punt d’arribada, la Resurrecció.

Per a fer tot aquest camí ens hi ajudaran les celebracions comunitàries i la reflexió personal, però sobretot posar en pràctica el que són els tres pilars de la Quaresma: l’almoina, el dejuni i la pregària. Per això hem preparat una fitxa que ens hi ajudarà.

Equip de litúrgia