BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 301

En aquest número, Mn. Toni ens anima a participar en la formació proposada per aquesta Quaresma, que pretén ajudar-nos a viure la fe de manera arrelada en allò que som, el que fem i el que esperem. I també ens suggereix animar algú altre!

També ens descobreix el lema d’aquest any de Mans Unides: Frenar la desigualtat és a les teves mans. Ens explica amb quins projectes col·laborarem les parròquies de la diòcesi de Barcelona. I ens anuncia que en la missa del diumenge 12 de febrer comptarem amb el testimoni d’Iñaki Alegria, que treballa en un hospital d’Etiòpia.

D’altra banda, hi trobarem un article, de l’arquitecte de la nostra parròquia, l’Esteve Cabré, sobre com avança l’elaboració del pla director. I un altre de dues treballadores socials de Càritas sobre la nova botiga de Roba Amiga que han obert al carrer Gran. I, com sempre, l’agenda dels pròxims dies, ben plena d’activitats.