BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 300

En aquest número Mn. Toni ens convida a tots a la formació “I tu, què creus”, que a preparat el Consell Parroquial a partir de les propostes que van sorgir del treball sobre el sínode, aquestes trobades ens permetran reflexionar i aprofundir en què creiem i perquè ho creiem, en saber donar raó d’aquesta fe davant dels altres, i saber convidar-los a fer aquesta experiència que dóna sentit a les nostres vides. També ens convida a animar a d’altres a participar-hi.

Estem en la Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians, amb el lema “Apreneu a fer el bé, busqueu la justícia” (Isaïes 1,17) se’ns convida a buscar tots junts una resposta als mals d’aquest món, a comprometre’ns pel diàleg i la comprensió, a lluitar per la justícia, a pregar per tot això. Trobarem en el butlletí una pregària ecumènica que ens hi pot ajudar.

Diumenge 15 de gener vam recordar al Pep, a Sant Pacià, en un acte molt emotiu i entranyable. En el butlletí hi podem trobar un comentari que inclou alguns records del que vam viure amb ell a la Parròquia.

Finalment, hi trobarem l’agenda dels pròxims dies. Cal destacar el curs de locució per a lectors litúrgics, perquè no és el mateix llegir que proclamar, ni escoltar que acollir i celebrar. Ens ajudarà el Francesc Romeu i va dirigit a aquells que ja fan aquest servei i als qui voldrien fer-lo.