GRÀCIES, PEP

Després de 3 anys hem pogut acomiadar-te com et mereixies, o més aviat, com necessitàvem. Ara hem pogut tancar un cicle. Amb l’acte de diumenge 15 de gener a Sant Pacià, vam poder retrobar amics i persones que no coneixíem, però tots teníem una cosa en comú, t’apreciàvem, tots havíem compartit amb tu moments, tasques, projectes.

Vas marxar de cop, per sorpresa, deixant feines a mitges, coses sense acabar, va ser molt inesperadament. Però la teva manera de fer, ha quedat impregnada en la comunitat parroquial de Sant Andreu. Recordem les teves paraules, les teves preocupacions. Com insisties en el fet que ens havíem de cuidar els uns als altres, la importància de compartir i conviure, creant espais per facilitar les relacions. Com confiaves en les persones i sabies fer lluir les seves millors capacitats, que alhora insisties que calia treballar. Com ens deies que a la catequesi podíem improvisar, però que perquè això sortís bé, ho havíem de tenir molt preparat. Com eres sempre present, sempre disponible, sempre a la porta disposat a acollir.

Diumenge va ser bonic, emotiu, entranyable, escoltar com altres compartien amb tots els presents el que havies estat per a ells, company, amic, germà, acompanyant… i segur que van quedar moltes paraules al tinter, moltes anècdotes sense explicar, però va quedar clar com sempre vas ser testimoni del Crist.

Teresa Baqueró

Si voleu més informació i imatges de l’acte, podeu llegir l’article de Catalunya Religió clicant en aquest botó: