Concert de Nadal. Sant Andreu amb Ucraïna

El passat dissabte 17 de desembre va tenir lloc el tradicional Concert de Nadal que es realitza cada any a la Parròquia de Sant Andreu de Palomar. Aquesta edició, però, va ser especial, ja que comptava amb un caràcter benèfic. L’actuació de la Capella Gramalla va estar acompanyada de dues cantants ucraïneses, acollides al barri de Sant Andreu.

El concert va constar d’una primera part on vam poder escoltar les dues cantants, l’Inna i la Sofia, que són a la vegada mare i filla, respectivament. Durant la seva actuació vam poder gaudir de cants lírics i tradicionals, interpretats amb gran sentiment i delicadesa, tot ressonant entre els arcs i voltes de l’església.

A continuació va entrar cantant en processó la Capella Gramalla, amb el memorable himne “Joia en el món”, i tot seguit la coral va interpretar dues obres conjuntament amb elles. L’actuació va prosseguir amb un grapat de nadales tradicionals i entranyables, que any rere any omplen de joia aquestes dates tan assenyalades.

Per acabar l’acte, les dues cantants van tornar a pujar a l’escenari, i juntament amb el públic vam cantar tots “El Noi de la Mare”, tancant així el concert i desitjant-nos tots un Bon Nadal.

Tot plegat va resultar un concert molt emotiu, amb una església plena i entregada. Cal esmenar, com a nota molt positiva, la gran mostra de solidaritat que van realitzar els assistents al concert, fent que aquest acte benèfic tingui una bona repercussió en les famílies ucraïneses.

Finalment, volem agrair l’actuació que ens van oferir l’Inna i la Sofia en les seves difícils circumstàncies i desitjar-los el millor a elles i a totes les persones que es troben en la seva situació.

Bon Nadal a tothom!