Concert de Festa Major de Cant Coral

El passat diumenge 4 de desembre vam poder reprendre, a la parròquia de Sant Andreu de Palomar, el tradicional Concert de Festa Major de corals que s’havia deixat de fer per les restriccions de la pandèmia el 2020 i 2021. El públic va respondre omplint l’església, mostrant així les seves ganes de gaudir del cant coral.

Al concert hi van participar tres cors:

La Capella Gramalla, dirigida per la Carme Guinart, va oferir-nos cançons populars de diferents indrets i èpoques. Un repertori ben variat que ens va traslladar a Irlanda, Suïssa, Catalunya, Galícia i els Estats Units.

El Cor Entreveus, de la mà de la Xènia Nogué, ens va presentar un repertori de cançons ben conegudes en llengua anglesa, com ara “California dreamin'” o “Hooked on a feeling”.

I la Bella Quirze Band, sota la direcció de la Lourdes García, també va portar-nos per temes anglesos i de gòspel, a més de la peça catalana “Quan m’escoltes”.

Per acabar, totes tres corals van cantar juntes una nadala, White Christmas, donat que ja som a les portes de Nadal.

Per això us volem convidar el dissabte 17 a les 17.30 h al Concert de Nadal. Aquest any serà un concert benèfic de la Capella Gramalla acompanyada per l’Inna i la Sofia Andriyash (mare i filla acollides al barri), en favor de famílies ucraïneses.

Vine i viu el Nadal!