BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 295

Ja hem publicat el nou butlletí parroquial! En aquest número, Mn. Toni fa una reflexió sobre quin és el paper dels cristians davant les dificultats, com hem de mantenir l’esperança i com hem d’actuar sembrant llavors del Regne en el nostre món.

També hi trobarem:

– Una explicació del que celebrem el dia de Tots Sants (1 de novembre) i el dia dels Difunts (2 de novembre) i els horaris d’aquestes celebracions.

– Una invitació a mirar el programa de TV3 “Signes dels temps” del 6 de novembre, sobre el sínode, en el que sortirà la nostra parròquia.

– La petició que fa el Rebost Solidari (DISA) de recollida d’aliments en les misses dominicals de novembre.

– Les informacions sobre la inscripció a la 42a Romeria de Montserrat de l’arxiprestat.

– El premi Catalunya Construcció 2022 concedit a la rehabilitació de la cúpula de Sant Andreu.

– L’agenda dels pròxims dies.