GRÀCIES FAMÍLIA!

El diumenge 2 d’octubre vam celebrar la missa d’inici de curs de la comunitat parroquial. Una missa molt festiva i plena de signes. Una missa que volia ajudar-nos a ser família.

Començàvem posant adhesius amb el nom de cadascú quan anava entrant, perquè ens agradaria conèixer millor les persones que ens trobem cada diumenge, o alguns, però de les que no sabem ni el nom. També, hi havia qui no sabia que Mn. Pedro Rivero, rector de la parròquia de Bon Pastor, és també el vicari de la nostra parròquia, ahir va concelebrar l’Eucaristia amb Mn. Toni Roman, el nostre rector, i Mn. Joan Luengo, diaca.

La introducció que havia preparat l’equip de litúrgia, ens ajudava a entendre com les activitats i celebracions que fem ens ajuden a ser família i en l’homilia se’ns va recordar que només compartint la fe amb la comunitat i en família aquesta fe pot créixer i fer-se més forta, per un de sol és un repte difícil.

Els cants, acompanyats per guitarres, percussió i teclat, les pregàries, les ofrenes amb una dansa que ens invitava a presentar a la taula del Senyor tot allò que som, el que tenim i el que fem, tot ens va ajudar a viure la celebració amb alegria i profunditat, sentint-nos propers als altres i a Déu. Sentint la presència de l’Esperit.

I per acabar, tots vam rebre una benedicció, per ajudar-nos en la nostra missió. Tots i cadascú de nosaltres som enviats en missió per ser testimonis de Jesús, en diferents àmbits, a partir de diferents tasques. Tots tenim feina a fer i tenim un curs per endavant per fer-ho.

I encara, vam marxar amb un detall que ens oferia el Consell Pastoral, un adhesiu del cartell del lema del curs: “Fem comunitat. Som família!” perquè el tinguem ben present.

Però tot això no hauria estat tan reeixit sense la il·lusió, les ganes de participar, la disposició per ajudar de tantes persones, de la comunitat, de la família. Per això us volem dir a tots: Gràcies família!

Equip de litúrgia