VOLUNTARIS A L’HOSPITAL DE CAMPANYA DE LA PARRÒQUIA DE SANTA ANNA

Un petit grup de joves de la nostra parròquia vam participar el passat 13 de juliol en una experiència de voluntariat a l’Hospital de Campanya de la parròquia de Santa Anna, al centre de Barcelona.

El voluntariat dut a terme en el menjador social de Santa Anna ens ha estat una experiència molt enriquidora. Ens van explicar com treballen en el servei d’esmorzars i ens van presentar també la resta de serveis que ofereix l’Hospital de Campanya. Vam estar servint esmorzars a persones que potser era l’únic àpat que farien aquell dia, o que haurien de tornar a dinar o sopar. Vam poder compartir unes hores amb aquestes persones que viuen una realitat totalment diferent de la nostra. Això ens va impactar i ens va fer valorar la nostra situació privilegiada. També ens va fer plantejar el nostre deure d’ajudar als altres.

Més enllà de l’experiència viscuda, també vam poder fer una estona de convivència entre nosaltres i compartir el que havíem sentit.

Grup GASAF