BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 290

Ja tenim disponible la nova edició del Butlletí Parroquial. En aquest número, Mn. Toni, ens fa una reflexió sobre com l’Esperit Sant transforma els nostres cors per posar-nos en camí, com als deixebles de Jesús el dia de Pentecosta, i com fem camí junts com a Poble de Déu.

Hi trobarem l’anunci d’un munt d’activitats d’estiu preparades per a infants i joves, convivències, casal, colònies, Taizé. I la inscripció a catequesi, que enguany avancem al juny per facilitar l’organització de les famílies que l’han de combinar amb les activitats extraescolars.

També hi ha un extracte de la crònica de la trobada de cloenda de la fase diocesana del sínode, podeu llegir-la sencera en la secció d’actualitat de la web o en l’“Hem fet i farem”.

Finalment, com sempre, ens avança l’agenda dels pròxims dies.