Preparant el 35è aniversari de La Capella Gramalla

El diumenge 19 de desembre, la Capella Gramalla ens va oferir el seu tradicional concert de Nadal.

Ens van portar un repertori d’èpoques variades i diferents parts del món, sota la direcció de l’Andreu Gonzàlez. S’alternaven obres d’autors reconeguts, com Bach, Händel i Guerrero, amb altres nadales ja tradicionals a tot el món, sense faltar les populars i una peça de qui fou mossèn a Sant Andreu, n’Albert Taulé.

Va ser un èxit de públic, que va omplir els bancs col·locats en semicercle ocupant el centre de l’església per disposar de més espai. Tot i fer-lo a la nau principal, la ubicació de la coral a les arcades ens presentava una bona acústica i vam poder gaudir de les seves conjuntades veus. Menció especial mereix la interpretació de “Santa nit”, que va comptar amb la preciosa veu solista de la Carme Guinart (la directora habitual del cor). Els assistents van aplaudir llargament, ben satisfets per la qualitat del concert.

En acabar es va fer una col·lecta voluntària de cara a l’organització d’un concert per celebrar els 35 anys de la coral, que ja estan preparant. Esperem poder-ho compartir tots junts.