BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 280

Després de les festes de Nadal i en un moment en què la pandèmia sembla que ens obliga a cancel·lar algunes de les coses previstes, arriba un nou butlletí parroquial.

En aquest número, Mn. Toni fa una reflexió de com la situació sanitària ens fa anar més a poc a poc, de com ens obliga a canviar plans, improvisar i adaptar-nos, en qualsevol cas, continuar avançant sense perdre l’esperança i donant més valor que mai a la pregària, com ens recorda també el Papa Francesc.

També en aquest número i en aquest anar endavant celebrem el primer any de la web parroquial amb una novetat: la possibilitat de fer-hi una subscripció per rebre quinzenalment al correu electrònic les últimes novetats publicades en la web.

Finalment, hi trobarem l’agenda dels pròxims dies, de la que destaca la setmana de pregària per la unitat dels cristians i la jornada del CEL.