BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 279

En aquest número, el primer de l’any, Mn. Toni fa una reflexió sobre la Pau.

També se’ns fa una doble proposta, en el camí de la sinodalitat, una trobada arxiprestal el 14 de gener en què Mn. Salvador Pié ens donarà pistes per a la reflexió i el treball i una segona trobada, parroquial, per concretar com creiem que ha de ser l’Església en el món actual; aquesta segona el 21 de gener.

Hi tenim els recordatoris que podem adquirir rajoles de la cúpula, per tal que les rajoles que han estat anys formant part de la història de la parròquia, formin part de la nostra història a partir d’ara. També podem adquirir el llibre “Paraula i Vida” per poder pregar cada dia amb l’evangeli del dia comentat i el llibret “La construcció pel temple parroquial de Sant Andreu” ellaborat per Pau Vinyes, amb la finalitat de poder tirar endavant el Pla Director amb l’ajut de tots.

I finalment l’agenda dels dies que vénen, de la que cal destacar la missa en record de Mn. Pep Soler que ens va deixar fa 2 anys, el recordarem i pregarem per ell en la missa del diumenge 9 de gener.