BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 272

Ja ha sortit el nou número del butlletí parroquial, el primer després de les vacances.

En aquest número, a més de la reflexió de Mn. Toni sobre el lema per al curs parroquial “Fem comunitat. Sentim-nos família” i les experiències d’aquest estiu, hi trobem una breu explicació sobre el Temps de la Creació (que podeu trobar més ampliada en aquesta altra notícia d’actualitat en la web), un article sobre l’experiència d’un grup de joves a Taizé i breus informacions sobre la inscripció a catequesi, la loteria de Nadal, les obres de millora realitzades aquest estiu i l’agenda dels propers dies incloses la Pregària de Taizé el divendres 1 d’octubre i la missa d’inici de curs parroquial el dimenge 3.