CASAL D’ESTIU A LA PARRÒQUIA

Aquest final de juny i tot el mes de juliol, els locals parroquials han estat més vius que mai en aquesta època. La parròquia ha acollit el casal d’estiu de la fundació CEL (Centre Educatiu i de Lleure) amb uns 50 infants i joves d’entre 6 i 16 anys del barri i un grup d’educadors i educadores.

Però el casal d’estiu no s’ha limitat als espais de la parròquia, sinó que també hem fet diverses activitats i sortides per l’Àrea Metropolitana. Ens hem refrescat a la piscina de Can Zam, hem visitat la Casa de les Aigües de la Trinitat, hem pujat fins el poblat ibèric de Puig Castellar (Santa Coloma), ens hem endinsat en el Parc del Laberint d’Horta, hem gaudit d’un dia al Tibidabo i de les seves vistes… No hem tingut temps per avorrir-nos!

Els infants i joves han passat uns dies espectaculars que han culminat amb una setmana de colònies a Vilopriu amb altres infants de la fundació CEL de Bon Pastor. Els educadors i educadores estem molt satisfetes del resultat i agraïdes a la parròquia per haver-nos cedit els locals. Bon estiu, famílies!

L’equip educatiu del CEL de Sant Andreu

.

REMEMOREM EL PATRIMONI

Aquest diumenge 8 de maig, es va portar a terme, dins dels actes del Festival d’Arquitectura de Barcelona, promogut pel COAC i l’Ajuntament de Barcelona,