PREGÀRIA MUSICAL DE PENTECOSTA

Avui, a la Parròquia de Sant Andreu de Palomar s’ha realitzat una pregària musical amb motiu de la Pentecosta, amb la participació de la  Capella Gramalla.

La tarda oberta transita pels vitralls  de la rosassa de l’ església. Escletxes de llum s’impregnen d’una brisa esfilagarsada de veus que gairebé toquen al cel, als peus de La Moreneta. És Pentecosta. I ho celebrem.

Celebrem la VIDA, ressò de batecs de l’Esperit (que habita en nosaltres) entre les notes musicals fetes paraula, flaire de resurrecció d’aquest Déu nostre que és Trinitari. Com el Pare-Mare, que  acull amb una melodia suau l’amor que sent per nosaltres. Com el Fill, presència que avui se’ns dona a través de la seva vida, harmonia dolça esdevinguda música. Com l’Esperit que és foc, és vent, és aigua… alenada que agombola la munió de cromatismes diversos essent una comunitat viva.

Entre silencis, cants i reflexions la Capella Gramalla ens acompanya a caminar plegats, amb  totes les notes que la conformen i també a tots nosaltres, esdevenint un sol cor sensible a la veu d’Aquell qui ens habita.

Escolta interior que ens convida a dir unes paraules d’un altre cant que coneixem: “Queda’t amb nosaltres”. Aquest és el missatge que, avui al capvespre del darrer diumenge de maig la Capella Gramalla ens ha volgut transmetre mitjançant les seves veus.

Gràcies per acostar-nos una mica més a Déu a través de les vostres veus.

Teresa Surroca

.