Butlletí parroquial n. 269

En aquesta nova edició del butlletí parroquial, podem llegir un comentari de Mn. Toni sobre la Pentecosta i el Dia de l’Acció Catòlica i l’Apostolat Seglar que ens recorda que “Els somnis es construeixen junts” i també ens explica com l’Arquebisbat de Barcelona proposa canvis organitzatius de manera que es treballi amb una major corresponsabilitat de tots per a una conversió espiritual i pastoral que ens faci sentir més església de Jesús. Que l’Esperit Sant que rebem i celebrem especialment per Pentecosta sigui el que guiï el nostre discerniment.

També hi trobem l’agenda dels pròxims dies i en destaca dos concerts molt especials, el diumenge 30 de maig de la mà de la Capella Gramalla una pregària-concert i el dissabte 19 de juny un concert de gòspel (per aquest cal reserva prèvia).