PREGÀRIA ESTIL TAIZÉ I PROPOSTA PER ALS JOVES

El passat diumenge 16 de maig la nostra parròquia va acollir, un cop més, una pregària a l’estil Taizé. Com ve sent habitual, joves, adults i famílies participen d’aquesta trobada que vol ser un espai d’oració per a la trobada amb Déu i la comunitat. L’ambient de recolliment que es crea entorn de les espelmes i els cants meditatius fa que aquesta pregària esdevingui un referent per a totes i tots aquells que busquin una estona tranquil·la per a la reflexió i la trobada amb Déu.

Manuel Górriz

.

Després de la pregària es va fer una reunió amb els joves i els voluntaris de l'”Acollida de Barcelona” per analitzar la possibilitat d’organitzar un grup per viure l’experiència de Taizé aquest estiu. Sembla que es farà, possiblement es faria del 21 al 29 d’agost, tot i que les dates estan pendents de concretar.

Per als joves pot ser una vivència molt engrescadora i una oportunitat inoblidable de compartir la fe i les experiències! Si hi esteu interessats feu-nos-ho saber!

Georgina Cascante

.