Experiència intergeneracional de Pasqua

El dissabte passat, l’activitat del grup de joves, la vam dedicar a portar un record de Pasqua, que havien preparat els infants de catequesi i els nois i noies del MIJAC, a persones de la comunitat que per motius de salut, de mobilitat o per por de la pandèmia no s’acosten a la parròquia, ens van acompanyar dos voluntaris del Tramat de Vida, el José i la Elisa, ja que els avis que hi participaven no s’han pogut trobar des del març del 2020 i també Mn. Toni. El detall era una excusa per visitar-los i compartir breus moments amb ells, mantenint les distàncies i totes les recomanacions sanitàries. L’experiència va ser molt maca i positiva, els vem fer present tota la comunitat a través nostre. Alguns joves ho expressen amb les seves pròpies paraules.

Georgina Cascante

“Va ser una gran experiència conèixer les realitats de la gent gran del barri. Vam  anar a casa seva i vam compartir uns moments molt macos, malgrat estar poca estona.”

Ignasi Casas

“Sense tenir clar a qui anàvem a veure, va ser molt especial retrobar persones que coneixíem de les misses de la comunitat des que érem petits i feia temps que no veiem… van ser moments plens d’afecte.”

Judit Vilaseca

“Agraeixo molt haver tingut l’oportunitat d’anar a veure persones que potser se sentien soles i feia temps que no es retrobaven amb la comunitat. Veure les seves cares d’alegria en obrir les portes i trobar-se amb nosaltres, va valer la pena!”

Sara Vilaseca

“Quan se’m va plantejar la proposta em va semblar que seria una experiència molt enriquidora i interessant. Efectivament no vaig errar. L’agraïment mostrat per la gent gran ha estat la prova inequívoca que els petits gestos i accions poden significar molt més del que aparenten. Sens dubte és una experiència de la qual conservo molt bon record.”

Jordi Martí