El manteniment de la parròquia és una responsabilitat de la Comunitat

En aquest moment, l’equip d’economia i obres treballa en les següents actuacions:

1. BARANA D’ACCÉS A L’ALTAR: Tot i celebrar la missa a l’altar provisional instal·lat a la nau central des de fa més de 10 anys, aquest s’ha convertit en permanent, per això veien la dificultat d’alguns membres de la parròquia en accedir-hi quan han de llegir les lectures o les pregàries, s’ha cregut convenient la col·locació d’una barana per cuidar la seva seguretat. Hem comptat amb la col·laboració de l’Enrique, fuster jubilat del nostre poble. L’import d’aquesta intervenció puja a 650 €. Aquest import inclou la instal·lació d’una bústia per a la correspondència en la part interior de la porta dels locals parroquials aprofitant el mateix forat que ara hi ha, evitant així que el correu vagi per terra.
  1. RENOVACIÓ IL·LUMINACIÓ SAGRISTIA: Una vegada incorporat el nou rector, s’han anat detectant una sèrie de mancances o renovacions a realitzar pel bon funcionament i seguretat de la comunitat. Entre aquestes i seguin un criteri de prioritat i sostenibilitat, cal actuar amb la renovació i potenciació de la il·luminació de la sagristia. S’han disposat de dos pressupostos d’empreses del barri, que habitualment col·laboren amb la parròquia. L’import d’aquesta obra és de 2.610,18€ (+IVA).

Participa en aquestes obres necessàries per al bé de tota la comunitat, amb la teva aportació (posa-la en la caixeta indicada per aquesta finalitat). Fem més segura i sostenible la nostra Parròquia. Hem preparat un cartell amb un termòmetre per visualitzar com les aportacions de tots cobreixen els pressupostos.

Esteve Cabré