Quaresma, temps per pregar, per caminar, per convertir-se.

El passat diumenge 14 de març al matí, va tenir lloc un temps de recés motivat per Mn. Pedro Rivero, Vicari de la nostra parròquia i en la que van participar prop d’una quarantena de membres de la Comunitat parroquial.

A través d’un paral·lelisme amb les formes, colors, dimensions, significats,… de les rajoles de la nostra renovada cúpula, Mn. Pedro ens va apropar al sentit de la Quaresma com a camí que cadascú hem d’emprendre cap a la conversió cristiana mentre esperem arribar a la festa de la Pasqua.

Reflexions, lectures, música d’ambient i espais per a la pregària personal; tot acompanyat i presidit pel silenci i la meditació que ens va ajudar a trobar-nos amb nosaltres mateixos i amb Déu.

Agrair a Mn. Pedro aquesta catequesis quaresmal amb una simbologia tan propera i actual i a Mn. Toni per promoure aquests espais de trobada en comunitat i en oració.

Manu Gorriz

COLÒNIES D’ESTIU

Aquest any, al MIJAC de Sant Andreu estem molt contents de poder reprendre les colònies d’estiu i les volem fer obertes a altres nenes/ns de 6 a 14 anys que