Quaresma 2021

El passat dimecres, 17 de febrer, vam començar la Quaresma. Ho vam fer amb la Celebració de la Cendra, per tota la comunitat i també amb els grups de catequesi; en aquest cas amb una dinàmica centrada en l’encíclica “Laudato si” en què revestíem un arbre d’una vida nova a base de compromisos i propòsits per tenir el cor més preparat per la Pasqua.

Aquesta Quaresma, temps de conversió, l’equip de litúrgia ens fa una proposta dins de la celebració de l’eucaristia dels diumenges que ens ajudi a viure-la millor, a sentir-nos més comunitat i a aprofundir en el lema arxiprestal, agafat del missatge del Papa, per aquesta Quaresma: “Quaresma, un temps per renovar la fe, l’esperança i la caritat”. També la creu de l’altar i alguns elements que aniran prenent sentit amb l’evangeli de cada diumenge ens ajudaran a viure aquest temps tan especial més profundament.