Projecte Pastoral de l’Acció Catòlica General

Vols compartir la teva fe amb altres? Vols renovar la teva parròquia? Vols conèixer més Jesucrist? Vols transformar el món?

Tant si ets infant, jove o adult et convidem a la presentació del projecte de l’Acció Catòlica General el pròxim 27 de febrer a les 11 h.

Des d’Acció Catòlica General volen fer-te unes preguntes. «Davant la situació actual de crisi sanitària, apatia, secularisme, individualisme i relativisme, demana’t: Què necessites? Davant l’apatia pastoral que ens atrapa i que ens fa caure en la desgana, l’esgotament, i les ganes d’abandonar, demana’t: Què cerques?». Si amb aquestes preguntes el que necessites és viure intensament la fe, renovar la teva parròquia amb una autèntica conversió pastoral, o transformar el món amb l’alegria de l’Evangeli. Si el que cerques és una proposta pastoral oberta a tot el laïcat, un projecte «parroquial, diocesà, corresponsable i missioner», un projecte universal i durador o simplement cerques conèixer, celebrar, pregar i viure la fe, l’Acció Catòlica General (ACG) et convida a la seva presentació en línia, només cal inscriure-s’hi.

VINE I VEURÀS!

Lourdes Bel