NOU BUTLLETÍ PARROQUIAL

Estrenem el nou butlletí parroquial que agafa el relleu al “Full Groc”.

El “Full Groc” el va iniciar Mn. Martí Visa per establir un canal de comunicació i informació amb tota la comunitat. El va anomenar així, perquè per distingir-lo d’altres fulls i manifestos que hi havia a les caixetes de les entrades, sempre l’imprimia en paper groc de manera que es pogués identificar fàcilment.

Uns anys més tard, va arribar Mn. Pep Soler, ell va seguir amb la publicació i va mantenir el nom de “Full Groc”, però com que el full era quinzenal i es mantenia sobre les tauletes perquè qui no el tingués el pogués agafar qualsevol dia, sovint dubtaves si aquell full ja el tenies o era una nova edició i per això Mn. Pep va pensar a anar canviant el color del paper, ja que era fàcil recordar si l’últim que tenies era blau, i ara n’hi havia un de verd, volia dir que era una nova edició. I així va sortir aquella frase tan divertida en els avisos de: “agafeu el Full Groc que avui és blau”, per exemple.

Ara amb Mn. Toni, després d’un any de no publicar fulls parroquials, a causa de les dificultats viscudes el 2020, el Consell Parroquial va decidir canviar el nom al full per “Butlletí Parroquial” marcant així l’inici d’una nova etapa parroquial. Però, tot i això, es va decidir continuar amb la numeració com a mostra de respecte per la feina feta amb anterioritat.