JORNADA DE VOLUNTARIAT

Aquest dissabte, durant tot el matí i part de la tarda, hem viscut a la parròquia una jornada de voluntariat.

Uns quants voluntaris, de diferents grups parroquials i de la comunitat, hem estat acabant d’enllestir el retoc que va començar el bisbat aquest estiu. S’havien arreglat les humitats i les parts més afectades per les goteres que havíem tingut en diferents ocasions. La sagristia, l’entrada i part de la sala gran estaven fetes, però calia pintar, també, les altres parets de la sala gran, la sala petita i el passadís. Tot això s`ha pogut fer ara gràcies als voluntaris sota la direcció de l’Ernesto.

També s’han fet altres grups de treball, sobretot els voluntaris més joves, que han fet neteja dels trastos que hi havia acumulats darrere l’altar antic, deixant aquest espai més arreglat, i un tercer grup hem estat treballant en l’escala del campanar i el cor, on s’hi ha instal·lat un enllumenat nou amb focus de leds. I finalment, un petit grup de senyores han estat fent neteja profunda d’algunes cosetes que els feia falta.

Per agrair la tasca de tots els voluntaris que hem estat treballant durant el matí, la parròquia ens ha ofert un dinar senzill, però del que hem gaudit molt, en la zona del pàrquing, a l’aire lliure.

Cuidar i arreglar els espais comuns de la parròquia ens permet sentir-la més nostra, de tots, i per tant, moments com aquesta jornada de voluntariat ajuden que fem comunitat i ens sentim família!

Joan Anton Vilaseca