Final de curs del KTclub

Hem estat un any, compartint sessions de catequesi amb aquests nois i noies. Alguns van decidir continuar creixent en la fe en grup i amb la comunitat parroquial després d’haver fet la Primera Comunió; altres s’hi han incorporat de nou, amb ganes d’aprendre i comprendre què es viure i compartir la fe.

Vam acabar el curs de KTclub amb les famílies, fent una pregària per reflexionar com cada un de nosaltres compartim la nostre fe amb els que ens envolten i a continuació vam acabar amb un berenar compartit.

Ara només ens queda retrobar-nos després de l’estiu per continuar avançant en aquest camí, junts.

Judit Vilaseca

TESTIMONIS VIUS

Sembradors de la Paraula L ́Espluga de Francolí. Poblet. Trobada d ́estiu del 28 al 30 de juny 2024. TESTIMONIS VIUS El cap de setmana