BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 328

En aquesta edició, Mn. Toni, ens parla de l’Esperit Sant, que l’hem de viure en el nostre dia a dia, però com també ens ajuden a percebre’l algunes celebracions, com la del sagrament de la Confirmació del divendres 10 de maig o l’Eucaristia en Petita Comunitat del dilluns 20 a la tarda. En aquesta mateixa línia, hi trobem també una pregària a l’Esperit i l’agraïment dels joves de la nostra parròquia que es van confirmar.

També hi trobem alguna novetat, com les bosses per a la col·lecta en les misses, que esperem que ens ajudi a fer front a les despeses parroquials i a l’autososteniment. I alguns anuncis com les primeres comunions i les dates d’inscripció a la catequesi per al curs vinent i l’Assemblea de la Comunitat Pastoral de Sant Andreu, trobada de les 6 parròquies de l’arxiprestat, per al 9 de juny. A més, com sempre, hi trobarem l’agenda dels pròxims dies.

TESTIMONIS VIUS

Sembradors de la Paraula L ́Espluga de Francolí. Poblet. Trobada d ́estiu del 28 al 30 de juny 2024. TESTIMONIS VIUS El cap de setmana