BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 327

En aquesta edició del butlletí, Mn. Toni, ens parla de la força dels sagraments, que ens fan visibles en la comunitat al Crist Ressuscitat i que en aquests dies viurem, especialment, la Unció als Malalts i la Confirmació.

Càritas ens presenta 10 propostes o demandes als partits polítics, tot demanant que treballin per un futur més just, especialment per a les persones més vulnerables. També trobem novetats com el nou espai de meditació cristiana o canvis com el bar que col·labora amb el servei d’entrepà i beguda que ofereix el grup d’acollida de Càritas.

Finalment, com a complement de l’agenda dels pròxims dies, destaca algunes activitats, com les Confirmacions el 10 de maig, la Romeria a Montserrat el 12 de maig, l’Eucaristia en Petita Comunitat el 20 de maig i l’Assemblea de la Comunitat Pastoral el 9 de juny.