Manifest de l’1 de maig

El Primer de Maig és una jornada reivindicativa en la qual commemorem la solidaritat dels obrers de Chicago de 1886 i les víctimes de la defensa dels drets laborals. I encara avui, el 2024, continuem lluitant en pro de la justícia envers les noves víctimes de la desigualtat, de l’explotació i de l’atur en el món del treball.

Com cada any, el Secretariat Interdiocesà de la Pastoral Obrera ha publicat un manifest en el que ens diuen que cal lluitar per:

• Œ  Una millora substancial del sistema públic de salut perquè pugui continuar oferint un bon servei.
  • Œ  La creació d’ocupació de qualitat per garantir l’atenció de cura a les persones i la disminució de l’atur.
  • Œ  La digni cació de les condicions laborals de cuidadors i cuidadores.
  • Œ  Una reducció del temps de treball que afavoreixi la conciliació familiar i laboral.
  • Œ  La dotació dels recursos públics necessaris per a l’atenció de les persones en situació de dependència i/o vulnerabilitat.

I es comprometen a seguir en aquesta lluita.

TESTIMONIS VIUS

Sembradors de la Paraula L ́Espluga de Francolí. Poblet. Trobada d ́estiu del 28 al 30 de juny 2024. TESTIMONIS VIUS El cap de setmana