Els infants de la Catequesi “sembren estrelles” a la Casa Asil

Aquest dimecres 13 de desembre amb els infants de la catequesi hem volgut ser sembradors d’estrelles, es tracta d’una iniciativa de la delegació de missions i les OMP (Obres Missionals Pontifícies) adreçada als més petits en la què no es demana res, simplement els nens i nenes van repartint estrelletes amb el missatge “Jesús neix per a tu” perquè la Bona Nova arribi a tots els racons. L’objecte d’aquesta activitat és posar en valor el caràcter missioner del Nadal, és a dir, “experimentar que rebem el Messies per compartir-lo amb els altres”.

Va ser una experiència molt positiva per a tots, d’una banda l’aspecte intergeneracional, als avis sempre els agrada compartir una estona amb infants, els aporten alegria, vida, i per als nens i nenes, va ser també un moment de descoberta i entrega amb comentaris que feien referència als seus avis o besavis o pel fet que veien que els residents de la Casa Asil són més grans i estan més “pachuchos”.

D’alta banda, sortir de la catequesi, explicar qui som i què pretenem és un exercici bo per als infants que van estar molt contents per l’experiència: “Me lo he pasado muy bien repartiendo estrellas a los abuelos“ diu l’Annia. “Va ser emocionant i va anar molt bé” diu el Marco. Per al Pablo “va ser la millor experiència, em vaig sentir feliç i vaig fer feliç als avis“. “Em va agradar molt anar a cantar nadales als avis perquè es van posar molt contents i em vaig sentir feliç”, ens diu la Danae.

De fet, tots vam quedar molt satisfets. Els infants van sortir contents i emocionats, els avis se’ls veia també animats i ens ajudaven a cantar les nadales més conegudes, els treballadors ens van agrair la iniciativa i els catequistes vam comprobar, una vegada més que la fe es viu i es transmet millor fent experiència.

Per tot això, l’any que ve, per advent, tornarem a la Casa Asil a sembrar estrelles i a cantar nadales!

Catequistes de dimecres