BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 309

En aquest número del butlletí, Mn. Toni, ens fa una reflexió sobre els fruits de la Pasqua, fa una mirada a totes les experiències que hem viscut des de la parròquia des de la Setmana Santa fins a la Pentecosta i com l’Esperit ha estat amb nosaltres.

Hi ha la crònica del David sobre com va viure l’Eucaristia de Pasqua, on tots vam sentir-nos com les primeres comunitats cristianes, celebrant en família la partició del pa i compartint la Paraula.

També hi trobarem l’informe sobre les darreres col·lectes, el recordatori de les trobades “Aturem les guerres” cada 2n i 4t dimarts de mes a la plaça Orfila, l’anunci de l’Assemblea de la Comunitat Pastoral de Sant Andreu, la setmana Laudato Si’, les inscripcions a la KTquesi i al KTclub, i com sempre, l’agenda dels pròxims dies.