BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 308

En aquesta nova edició, el comentari de Mn. Toni ens ajuda a reflexionar sobre la Pasqua del malalt i la gent gran, que celebrem a l’Església el 6è Diumenge de Pasqua, i ens explica també com s’ha organitzat la trobada abans de la missa.

A continuació hi tenim una colla d’anuncis de les activitats programades: Les primeres comunions el cap de setmana 20-21 de maig; les inscripcions de catequesi per al curs 23-24; la visita parroquial a la Sagrada Família, per la que cal que ens apuntem; les trobades “Aturem les guerres”, a la plaça Orfila dos dimarts al mes; l’Eucaristia de Pasqua, com a continuació de la formació “I tu, que creus?”. I amb tanta feina, què millor que encomanar-nos a l’Esperit!

Com sempre, en la darrera pàgina del butlletí tenim l’agenda dels pròxims dies.

TESTIMONIS VIUS

Sembradors de la Paraula L ́Espluga de Francolí. Poblet. Trobada d ́estiu del 28 al 30 de juny 2024. TESTIMONIS VIUS El cap de setmana