8 DE MARÇ. DIA DE LA DONA TREBALLADORA

Aquí us presentem el manifest que la Pastoral Obrera de Barcelona presenta en motiu del dia de la dona, on podem veure el testimoni de tres dones que destaquen diferents aspectes:

* Maria Outomuro, militant de la JOC. “Volem ser mestresses de les nostres vides, alliberades de prejudicis”.

* Paula Nocete, animadora i coordinadora diocesana del MIJAC. “Som aquí perquè altres dones ens han precedit i han lluitat, al carrer i a casa, i a la feina, i a les institucions. I nosaltres tractem de continuar transmetent la lluita feminista. Amb molta senzillesa. I amb agraïment pel que hem rebut.”

* Quiteria Guirao, militant de l’ACO, “està a les nostres mans fer realitat el que Déu vol per a nosaltres: la plena igualtat d’homes i dones”.

Us presentem també el cartell de la movilització per la igualtat de les dones dins l’església.