JA VE NADAL!

Tots els grups parroquials i la comunitat sencera, ens hem anat preparant per a Nadal durant l’advent, amb la pregària, preparant la manteta pel nen Jesus, i ara, aquests dies, molts dels grups ja celebrem Nadal, tot i que esperem trobar-nos tots en la Missa del Gall (dia 24 a les 12 de la nit) i la Missa de Nadal (dia 25 a les 12.30h de migdia).

Us deixem algunes fotos que mostren algun d’aquests moments viscuts!

Muntant el pessebre a l’església
Pràcticament acabat… l’Infant no arriba fins el 25!
Voluntaris que han fet el pessebre. Agraïm al Jordi Llorente la restuaració d’alguna de les figuretes.
Vetlla de pregària d’Advent
Dinar de Nadal del Tramat de Vida
Voluntaris del Rebost Solidari, amb les aportacions d’aliments de les comunitats parroquials de l’arxiprestat
Concert de Nadal solidari amb les famílies d’Ucraïna
En la missa KT+ ens sumem a la crida de Càritas: “Només l’amor ho il·lumina tot”
A la catequesi preparem fanalets per portar la Llum de la Pau de Betlem a tothom
Celebració de catequesi “Siguem artesans de la Pau”
A la Casa Asil també s’han preparat, fent la Celebració de la Reconciliació
10 minuts de silenci pel veritable sentit de Nadal
Encenem un llum per la precarietat laboral, per la destrucció de la guerra, per la revolta de les dones.
Manteta que hem fet en comunitat, la Felisa, l’Antonia, la Felisa, la Dolors i la Ramona l’han fet en representació de tota la comunitat parroquial. Gràcies!

Ja estem preparats per a Nadal!